دیزل ژنراتور

Wiki Article

لیست قیمت دیزل ژنراتور برای استفاده در واحدهای تجاری و دفاتر کاری به همراه مدل و برند دستگاه ژنراتور دیزلی موجود، به ترتیب جدول زیر است:

توصیه بیشتر مهندسین برق، خرید ژنراتور استمفورد است. تمام قطعات و لوازم یدکی ژنراتورهای استمفورد تیارا دارای گارانتی و قویا قابل اعتماد هستند.

هزینه تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور کم‌تر از ژنراتورهای گازسوز است.

عملکرد دیزل ژنراتور به طور خلاصه طی چهار مرحله مکش، تراکم، احتراق و تخلیه صورت می‌گیرد.

ارائه خدمات پس از فروش پس از اتمام فرایند تحویل دستگاه توسط کارشناسان و نصاب های آبیاران به انجام می رسد. با این روش گارانتی دستگاه ها فعال شده و مشتریان می توانند از قطعات مختص دیزل ژنراتور استفاده کنند.

قطعات دیزل ژنراتور در شرکت های مختلفی تولید و سپس توسط همان شرکت‌ها یا کمپانی‌های واسط، کوپله می‌شوند و در اختیار مردم قرار می گیرند.

از دیزل ژنراتور برای تامین برق اضطراری در تمامی صنایع عظیم تولیدی و مجتمع‌های مسکونی یا حتی فروشگاه‌ها و ساختمان‌های کوچک استفاده می دیزل ژنراتور شود.

قابلیت‌های کارکردی قابل توجه دیزل اویکو، این محصول را به گزینه‌ای مناسب برای انتخاب و خرید جهت بکارگیری در مصارف خانگی، کشاورزی، صنعتی و معدنی تبدیل کرده است.

موتور آب جنسیس موتور آب لوبن موتور آب استریم موتور آب واکسون موتور آب روبین موتور آب روبین قطعات پمپ

عوامل بسیاری منجر به بروز اختلال در عملکرد ژنراتورهای دیزلی می شود که میتواند ناشی از نقص فنی یا عدم کارکرد درست قطعات باشد. تشخیص زودهنگام نقص فنی از بروز خسارات جدی جلوگیری می کند. عواملی که باعث ایجاد اختلال و خرابی دیزل ژنراتور می شوند؛ شامل افزایش غلظت سوخت، اشکال در هیتر دستگاه، کاهش طول عمر باتری، وجود هوا در سوخت و غیره است.

در این صورت، دیزل ژنراتور را ژنراتور سایلنت یا ساکت می‌گویند.

تیم مهندسی ما کامل ترین و به روزترین اطلاعات فنی مرتبط با دیزل ژنراتور و تابلوهای برق را جمع آوری می نماید.

طراحی و ساخت ساخت تابلو کنترل دستی و اتوماتیک، بکارگیری تکنولوژی روز در کوپلینگ موتور دیزلی با آلترناتور و همچنین تولید تریلر، تامین مخزن سوخت و مونتاژ تمام بخش‌های دیزل ژنراتور، در واحد فنی و مهندسی این شرکت و توسط متخصصین خبره بومی انجام می‌گیرد.

آلترناتور همون بخشی است که انرزی موتور را به برق تولید می کند.

Report this wiki page